Postfix i komunikat dla userów

Jacek Rzęsista jasio w jcentrum.net
Śro, 8 Gru 2004, 00:07:58 CET

Dnia środa, 8 grudnia 2004 00:04, Adam Gapiński napisał:
> Osóbka znana jako Jacek Rzęsista, wystukała:
>
> Zaraz, ale jak on ma dostać to info? Mailem zwrotnym, że nie przeszło, bo
> brak auth? Czy chodzi bardziej o informację w tfu...tluku, że mejl nie
> wyjdzie, bo nie ma autoryzacji? Tak pytam, bo mi KMail wyświetlał
> komunikaty jakie ustawiłem jak był np. reject po header w postfiksie
> ustawiony... Ałtluk to wyświetla?
Chodzi mi o info takie razem z komuniaktem błędu - program pocztowy dowolny -
jak nie ma włączonej autoryzacji - program dostaje inso o błędzie wraz z jego
kodem jako zwrotkę - i to wyświetla. Chodzi mi o to, żeby do tego komunikatu
i numeru błędu dopiąć dodatkowo swój text
--
Jacek Rzęsista
GG 61213