Postfix i komunikat dla userów

Śro, 8 Gru 2004, 00:24:17 CET

Osóbka znana jako Jacek Rzęsista, wystukała:

> Chodzi mi o info takie razem z komuniaktem błędu - program pocztowy
> dowolny - jak nie ma włączonej autoryzacji - program dostaje inso o
> błędzie wraz z jego kodem jako zwrotkę - i to wyświetla. Chodzi mi o to,
> żeby do tego komunikatu i numeru błędu dopiąć dodatkowo swój text

Nie wiem czy o to chodzi (zastosowane gdzieś w odniesieniu do usera
wysyłającego z jednego IP od groma virii):

# cat /etc/mail/header_checks
/613.625.615.646/ REJECT Won frajerze

I wyświetla to np. KMail przy próbie wysłania przez *ten* serwer - "Won
frajerze" ;)
PS IP oczywiście "z czapki", jak to podpiąć pod komunikat o złej autoryzacji
można pomyśleć jak Ci to się wyświetli w ałtluku
PPS Jak użyje innego SMTP to i tak d**a zbita, bo dostanie tylko zwrotkę,
której pewnie i tak nikt nie czyta :(

pozdrawiam