LiveCD - opcje bootowania

niewod@kicia.ch.pwr.wroc.pl niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl
Śro, 8 Gru 2004, 01:20:36 CET

On Wed, 8 Dec 2004, havner wrote:

> Szczegolow sie czepiasz. 'pld' jest czyms domyslnym. Zaleznie od wersji
> albo nofb, albo fb1024. Generalnie ta lista to sa predefiniowane image

No czepiam się :))) Ale wiesz... to pewnie, jest tak, że dla Ciebie to
oczywiste, mi zajeło tak 20 sek. A inni pomęczą się 5 min. i będą kur...

A poza tym po to są chyba bety, żeby się czepiać.

Wawrzek

PS.
Tak w ogóle to dziękuje za Live, właśnie postawiłem go na 6 maszynie, tym
razem laptop kuzyna - Toshiba. System wstaje gitnie, tylko zauważyłem, że
czasami konfiguracja Xów, jest nie ten-teges, ale to historia na inną listę.

Radosny i Wdzięczny Waw
(W PLD się da)
--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN          WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php