Jak nagrywać płyty pod PLD?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Śro, 8 Gru 2004, 07:56:02 CET

On Tue, 7 Dec 2004, Jakub Piotr Cłapa wrote:

> Próbowałeś zmniejszyć prędkość nagrywania?

Jak już pisałem, są trzy rodzaje psucia płyt na moim PLD:
  - płytka się nagrywa, ale nagrane pliki są nieprawidłowe - nie zgadza się
    ich md5. Zdarza się dosyć często, przy 2.4.28 - już w sumie nie.
  - klasyczne "psucie" - czyli po jakimś czasie przy nagrywaniu jest buffer
    underrun. Zdarza się bardzo rzadko.
  - w ogóle nie działa nagrywanie: cdrecord zaczyna nagrywać... i po
    kilkunastu sekundach kończy. Płytka ma zapisany pierwszy milimetr i jest
    oczywiście do wyrzucenia. Dzieje się tak przy pewnych rodzajach płytek
    (zależnie od kernela) i prędkość nagrywania (próbowałem różnych wartości)
    nic nie zmienia.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004