problem z i815 na X11

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Śro, 8 Gru 2004, 16:24:46 CET

witam

mam coś takiego
00:02.0 VGA compatible controller: Intel Corp. 82815 CGC [Chipset Graphics Controller] (rev 02) (prog-if 00 [VGA])
        Subsystem: IBM: Unknown device 01e2
        Flags: bus master, 66Mhz, medium devsel, latency 0, IRQ 16
        Memory at f8000000 (32-bit, prefetchable) [size=64M]
        Memory at fea80000 (32-bit, non-prefetchable) [size=512K]
        Capabilities: [dc] Power Management version 2

Do tego tylko takie pakiety:
X11-OpenGL-core-6.8.1-2
X11-OpenGL-libGL-6.8.1-2
X11-Xserver-6.8.1-2
X11-common-6.8.1-2
X11-driver-i810-6.8.1-2
X11-fonts-base-6.8.1-2
X11-libs-6.8.1-2
X11-modules-6.8.1-2
X11-setup-6.8.1-2
Skonfuigurowane to ot też, ręcznie X czy tam X -query adres_serv
działa, niestety wpisanie tego do inittaba w postaci
x:3:respawn:/usr/bin/X11/X -query 10.0.0.100
juz niesytety nie, ciągle są hjakis błędy.

Co lepsze na kernelu 2.6.8 zupełnie mi się system wywala.

Ktoś z grupki ostatnip modził z intelem ? na grafice ?

Czyli nie mogę mieć terminala od xów bo się buraczy i nie mam konecpji
z logów o co mu chodzi.

abram
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba