"Get the facts"

The Undefined undefine w aramin.net
Śro, 8 Gru 2004, 18:14:50 CET

On Wed, Dec 08, 2004 at 04:34:41PM +0100, havner wrote:

> To ma byc jakis prima aprilis? Jak nie to tym skurwielom juz niezle
> odbilo...
link sponsorowany...
google w sumie nie jest charytatywne i moze robic co im sie podoba.
Moim zdaniem nie ma problemow - calosc pojawia sie po prawej stronie,
oznaczone jako link sponsorowany...
Warto wiedziec ze zostalismy docenieni jako "konkurencja" dla windows ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała