i815E i X-y

marcin steć marcinek w nea.pl
Śro, 8 Gru 2004, 21:39:28 CET

marek kowalski wrote:

>Nie mogę uruchomić X-ow (Window-maker) na płycie ze zintegrowana grafiką
>(i815E - komputer Dell Optiplex 150). W /etc/X11/xorg.conf wpisałem

Ja ćwiczyłem zdaje się ten sam chip (od_dzisiaj_już_nie_IBM ThinkCentre
A50), i poszedł na driverze i810 w Xach. Kombinowałem "z ręki" z
ładowaniem modułu intel_agp. Ruszyło nawet w 1280x1024. Ale performance
to padaka. Dopiero kernel 2.6.9 coś zmienił, bo tam poprawili (czyli
spowodowali, że w ogóle zaczął działać) driver kenela do DRM. Szczegółw
nie za bardzo pamiętam, ale jak poszukasz moich postów w archiwum mniej
więcej z września-października to powinno tam być sporo sensownych
odpowiedzi jakie dostałem. Aha, hint do szukania: występuję czasem jako
marcinek a czasem jako marcin steć. Albo poczekaj do jutra, jutro muszę
zainstalować w prawdzie RedHata AS 2.1 ale za to na 20 takich :-) więc
pewnie temat będę odkurzał :-(

pozdrawiam
marcinek