aspell - dlaczego 0.50?

Przemysław Iskra sparky w servek.sparky.homelinux.org
Śro, 8 Gru 2004, 23:05:17 CET

On Wed, Dec 08, 2004 at 10:56:15PM +0100, Paweł Rumian wrote:
> Mam takie pytanko, jako ze widze w ac-test aspella 0.50 ktory zastepuje
> przy upgrade aspella 0.60 - dlaczego wraca sie do starszej wersji?
>
> Pytam tylko i wylacznie z ciekawosci, jako ze o aspellu wiem tylko tyle
> ze go uzywam...
ponieważ aspell 0.60 specialnie się jakoś nie wyróżnia, ale za to cały
słownik wczytuje do pamięci, co przy polskim jest około 60Mb

da się go używać, ale na dłuższą metę, lub przy używaniu
na przykład w ekg jest praktycznie niemożliwe, bo takie ekg zały czas
zajmuje 60mb ramu

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ..Mail,MSN  LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : GG...3228100  WWW..NotYetAvible