Przeniesienie '/' na inny dysk.

Jan Wideł jwnews w debian.maszyna.pl
Śro, 8 Gru 2004, 23:46:31 CET

On Wed, 8 Dec 2004, yacoos wrote:

> Witam ponownie.
Cześć

> Muszę przenieść korzeń główny na inny (większy) dysk. Czy wystarczy tylko odmontowac go i po prostu przekopiować
> wszystko na nowy dysk, po czym  przeładować lilo, czy muszę przygotować się jeszcze na jakieś dodatkowe niespodzianki?
>
> (zastanawiam się czy /dev da mi się tak po prostu przenieść)

Tak, gorzej z plikami w /prac, bo to wirtualne plik. pomiń ten katalog,
reszta powinna sie spokojnie przekopiwać. No i LiLo/Grub przeładować.

Poz
Jasw

P.S.
jeśli będziesz kopiował poprzez cp to opcja -a, żeby zachować atrybty, lub
tarem, to już jak kto woli.

Jan Wideł
http://debian.maszyna.pl   | 	jasiek(at)debian.maszyna.pl
PLD Linux Developer 	   | 	jasw(at)pld-linux.org