"Get the facts"

Michal 'lipek' Lipka lipek w irc.pl
Czw, 9 Gru 2004, 00:07:18 CET

On Wed, 8 Dec 2004, Tomasz Grobelny wrote:

> (przynajmniej) u mnie już się nie pojawia. Kasy im zabrakło?

u mnei te się nie pojawiało
ale kilka razy sobie wyszkukałem różne nazwy dystrybucji i się pokazało na
pierwszym miejscu jako link sponsorowany
nota bene stronka do której to prowadzi jest super śmieszna ;)
a już firma jakaś z dupy o której tam piszą to śmiechu warte.
ich stronka nawet obrazków nie wyświetla :P
(nota bene strona microsoftu też)
ach te okna ;)
pozdr
lipek