Jak nagrywać płyty pod PLD?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 9 Gru 2004, 11:35:08 CET

On Thu, 9 Dec 2004, Michal Abramowicz wrote:

> Odwołąm się do twej pamięci.

Nie trzeba, 2.4.20 też mam jeszcze w lilo ;)

> Jak wtedy wypalałes płytkę, pewnie używałeś emulacji scsi
> czyli ide-scsi miałęs załadowane. A teraz na scsi i ide nie działa.

Nie - wszędzie nagrywam identycznie, przy użyciu ATAPI. Jedna i ta sama
komenda...

Tak, wiem. Jak się wkurzę to już wrócę do tego 2.4.20 i będzie po
problemie... ;) Inna sprawa że przy 2.4.20 coś tam było nie tak, bodajże
komputer się nie wyłączał...

> Hm jeszcze mnię tknęło. Zawsze dla płytek 800 mb i róznego producenta
> się nie wypala ? A dla normalnej 700 juz działą czy też to samo ?

Miałem tylko jeden rodzaj 800-tek - Platinum. Na 2.4.20 wypalały się bez
problemu, na wszystkich nowszych - d*pa.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004