Upgrade X11 - i koniec interface'u graficznego :(

havner havner w smtp.kamp.pl
Czw, 9 Gru 2004, 20:55:30 CET

On Thu, Dec 09, 2004 at 08:52:02PM +0100, Jacek Osiecki wrote:
> Witam,
>
> Wczoraj nieopacznie zupgrade'owalem X11 do aktualnej wersji w AC. Niestety
> nie pamietam jaka byla poprzednia wersja - chyba 6.7.8...
> Efekt jest bardzo niemily: czarny ekran i tyle. Probowalem od nowa tworzyc
> konfig, uruchamiac X -configure... bezskutecznie. Nie wiem czy nie jest to
> "zasluga" tego ze mam panel LCD podlaczony po DVI - ale byc moze zwykly
> monitor tez by sie poddal.
>
> Czy w ostatniej wersji X11 cos znaczacego sie zmienilo? Nie wiem nawet
> gdzie szukac, a bez interface'u graficznego jestem skazany na links, ktory
> [...]

Uzywasz firegl? Jesli tak to zmien na radeon. Wolf, cos wiadomo w
sprawie 6.8?

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org