Zrzut erkanu w metisse

Robert Kurowski koorek w o2.pl
Pią, 10 Gru 2004, 01:00:09 CET

Dnia Thu, 09 Dec 2004 20:27:11 +0100 Krystian T <tomczyk w op.onet.pl>
pisze:

> Na świecie jest mnóstwo różnych bajerów, których jedynym zadaniem jest
> "być" i pokazywać możliwości. Do tego wcale nie muszą być używane, a
> tym bardziej funkcjonalne ;)

Ale ja nie mam nic przeciwko fajnym bajerkom, ktore sa mile dla okai nie
tylko. Mysle jednak, ze do tego sa lepsze miejsca a nie akurat WM, mozna
sobie jakas tam dziwaczna animacje zrobic i rowniez bedzie cieszyc
oczeta, a jednoczesnie nie bedzie sie kreowac dziwnych trendow.

--
Robert 'koorek' Kurowski		http://www.koorek.pl.eu.org
					JID: koorek w chrome.pl