SCSI + hp surestore 5000i+TEAC CDr55s

kosciej kosciej w gmail.com
Pią, 10 Gru 2004, 03:01:17 CET

Witam..Mam problemy duze:
A mianowicie laik w zakresie SCSI i nie dzialajacy streamer.

Jak uruchomic to paskudztwo?W manualu jest opis, ze streamer powinien
sie sam sprawdzac podczas startu systemu (mrugajaca "bursztynowa"
diodka) u mnie sie tak nie dzieje, tylko sie swieci caly czas
praktycznie po starcie - wg guide'a jest to "Error condition signal" -
OK..Ale jak temu zaradzic?

Podejrzewam, ze moze to byc problem a terminatorem tasiemki SCSI...Bo
takowego ie posiadam(A w instrukcji pisza ze powinien byc i to
aktywny). Ale z drugiej strony - Teac CDR55s posiada wbudowany
terminator, ktory wlaczylem..Wiec na chlopski rozum scsi bus jest
zamkniety z dwoch stron..Wlasnie czy to tak dziala, czy sie myle?

Polaczenia u mnie:
SCSI advansys---------HP SureStore5000i------------TEACCDR55s
           ID7                                ID2
             ID6
  Termiator na
    Terminator w
      karcie
         nagrywarce
       enabled
          enabled

Jak rozwiazac ten problem???Moze ktos ma doswidczenie w tych sprawach??

Pozdrawiam, Michal - Kupilem HP na allegro i jakby cos to bede walczyl
o zwrot(a szkoda) :((Wiem, ze troche nie ta lista, ale chlopaki z PLD
sie zazwyczaj znaja na serwerowych rozwiazaniach - jak nie, to moze
jakies nakierowanie??
--
Michal"kosciej"Kosciowski:kosciej#gmail.pl
kosciej#{knf||bastion||sin}.univ.gda.pl