Upgrade X11 - i koniec interface'u graficznego :(

Grzegorz Konopko kolodko1 w o2.pl
Pią, 10 Gru 2004, 09:13:19 CET

Dnia czwartek, 9 grudnia 2004 22:25, Jacek Osiecki napisał:

> Owszem, z nodeps :)
> Jak dzialaja? Chyba prawem desperacji... ;)
>
> X11-6.8.1-2
> X11-libs-6.8.1-2
> [...]
> X11-driver-ati-6.7.0-0.1
> X11-driver-radeon-6.7.0-0.1
>
> xorg.conf niezmieniony.

hmm.
Ale myslelem ze gadka byla o firegl bo te dopiero nie dzialaja.
Te z X11-6.8.1 dzialaja doskonale z ati, nic sie nie zmienilo.
mam:

X11-driver-radeon-6.8.1-2
X11-driver-ati-6.8.1-2
radeon 9000 i dziala wszystko super.