Upgrade X11 - i koniec interface'u graficznego :(

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 10 Gru 2004, 09:49:07 CET

On Fri, 10 Dec 2004, Grzegorz Konopko wrote:

> hmm.
> Ale myslelem ze gadka byla o firegl bo te dopiero nie dzialaja.
> Te z X11-6.8.1 dzialaja doskonale z ati, nic sie nie zmienilo.
> mam:
>
> X11-driver-radeon-6.8.1-2
> X11-driver-ati-6.8.1-2
> radeon 9000 i dziala wszystko super.

No to juz sam nie wiem co jest... Ekran byl czarny, dopiero przejscie na
stara wersje uratowalo moje Xy :)
Byc moze nowe Xy maja jakis problem z DVI?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl