php i niewidoczne parametry

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pią, 10 Gru 2004, 10:11:51 CET

Dnia 10-12-2004, pią o godzinie 09:45 +0100, Arkadiusz Kurylowicz
napisał(a):
> Witam,

> To już zależy od programisty :)
nie tylko,
jesli bedziesz musiał przeniesc strone na serwer gdzie nie ma register
globals = on
to co wtedy?? a nie masz dostepu do serwera , przepisywanie kodu lub
zlecanie komus by przepisał jest czystą stratą czasu/pieniędzy
dobra paraktyka jest pisanie tak by działało dobrze z
register_globals = Off
(co jest standardem na wiekszosci serwerów, szczególnie Komercyjnych)

--
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl
e-mail: wolvverine [ at ] tlen   [ dot ] pl