gtkam (i inne) a zwykły user

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 11 Gru 2004, 00:38:44 CET

Podłączyłem właśnie do kompa cyfrówkę (po USB) w celu zgrania z niej zdjęć.
Nie chodzi na usb-storage, ale obsługuje toto libgphoto2, więc problemu
większego nie ma. Nie udało mi się niestety odpalić kdegraphics-kamera, ale
to nic. Ściągnąłem za pomoca gtkam. Jest jedno ALE - dostęp do aparatu mam
dostęp jedynie z roota - zarówno za pomocą gtkam-a, jak i ręcznie przez
gphoto2. Nie bardzo mam pomysł, co innego oprócz dania suida można zrobić,
żeby zwykły user miał do niego dostęp. Ma ktoś jakieś pomysły / wiedzę /
sugestie? Może to pomoże mi odpalić kdegraphics-kamera :-(
--
Łukasz Maśko                                          ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\