php i niewidoczne parametry

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Sob, 11 Gru 2004, 01:06:30 CET

Dnia 10-12-2004, pią o godzinie 14:48 +0100, Adam Gołębiowski
napisał(a):

> Jeśli ktoś zajmuje się takimi "błahostkami" jakie opisałeś, wie, że nie
> powinien polegać na ustawieniu register_globals.s
>
> A wszystkim innym polecam wpierw lekturę
> http://pl.php.net/register_globals

jakis czas teu, (z rok, dwa) intensywnie testowałem rózne gotowce w php
(CMS proste, jakies galerie, menu skrypty itd) i 80% wymagało
poprawiania by działało niezależnie od register globals (owszem nie było
to szczególnie trudne technicznie ale wielce upierdliwe poprawienie tego
w kilkudziesieciu, nastu plikach z jednego projektu, przy róznych
deklaracjach dodatkowo początku skryptu (po pewnym czasie załatwiałem to
juz czesciowo makrem na dzień dobry)
--
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl
e-mail: wolvverine [ at ] tlen   [ dot ] pl