Serwer FTP z kontami w bazie -co polecacie ?

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Sob, 11 Gru 2004, 01:11:28 CET

On Saturday 11 of December 2004 00:56, Jacek Rzęsista wrote:
> Co byście mogli polecić z serwerów FTP które trzymają konta,hasła i quotę
> userów w bazie ?(wskazany mysql). Zaaplikowałem sobie włąśnie postfixa +
> courier-imap + cyrus-sasl + postfixadmin z bazą w mysqlu - i działa to
> ślicznie. Do kompletu mi brakuje jeszcze właśnie FTPa ...
Cokolwiek za pośrednictwem pama, u mnie działa vsftpd. Natomiast nie udało mi
się przechować quoty w mysqlu (przyznam szczerze nie szukałem zbyt
intensywnie) i jest robiona "systemowo".

Tomek