Serwer FTP z kontami w bazie -co polecacie ?

Jacek Rzęsista jasio w jcentrum.net
Sob, 11 Gru 2004, 02:17:16 CET

Dnia sobota, 11 grudnia 2004 01:02, Marteen napisał:

> postfixadmin z bazą w mysqlu - i działa to

> podaj linka na howto. 2ga sprawa moglbys to przelozyc na polski i dodac do
> dokumentacji pld. mysle ze wiele osob by skorzystalo. tymbardziej jesli do
> tego doszla by jeszcze ochrona antywirusowa i antyspamowa.
Hmm, HOWTO jest tak rodziabane w paru miejscach - trochę tu, trochę tam :) I
do pewnych rzeczy doszedłem sam experymentalnie ... Ale HOWTO jak najbardziej
skrobnę i dodam do dokumentacji (trochę już na koncie mam ;) - patrz FAQ na
www). Co do antywirusa - sposób podpięcia przez amavisd-new mks_vira opisałem
kiedys właśnie w FAQ. Co do antyspamu - nie używam, bo za słabe serwery żeby
uciagnąć ... Ale chyba zacznę - spamassasin mi po głowie chodzi ....
--
Jacek Rzęsista
GG 61213