Serwer FTP z kontami w bazie -co polecacie ?

Marcin Winkler qurczak w wolomin.biz
Sob, 11 Gru 2004, 02:56:16 CET

On Sat, 11 Dec 2004 00:56:25 +0100
Jacek Rzęsista <jasio w jcentrum.net> wrote:

> Co byście mogli polecić z serwerów FTP które trzymają konta,hasła i
> quotę userów w bazie ?(wskazany mysql). Zaaplikowałem sobie włąśnie
> postfixa + courier-imap + cyrus-sasl + postfixadmin z bazą w mysqlu - i
> działa to ślicznie. Do kompletu mi brakuje jeszcze właśnie FTPa ...

proftpd ? dzial a tylko jest jedno ale, quota dziala dopiero po wrzuceniu
calego pliku a nie w "trakcie" transferu.

--
"Nieobecni nie mają racji"

Marcin Winkler