Xorg.conf

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Sob, 11 Gru 2004, 09:03:54 CET

Witam. Ponieważ jestem jednym z tych, co upgradeu dokonują wpisując w poldku
upgrade * --force --nodeps ;-)
po ostatnim takim razie nie uruchomiły mi się Xy.
W wyniku upgrade'u plik XF86Config zamienił się w xorg.conf
I pewnie wszystko miało działać, tylko okazało się, że driver klawiatury
wpisany w XF86Config = "Keyboard" nie działa w xorg.conf. Działa za to
driver "keyboard". Nie wiem, czy to tylko specyfika mojego systemu, ale
nie wydaje mi się. Może warto by to było poprawić w dystrybucji?

Adam
--
Adam Skowroński                  * There are only 10 types of people
tytus w oldfield.org.pl            * in the world: