paczki na bezdyskowe maszyny.

Pawel Koska pawel w artfan.net
Sob, 11 Gru 2004, 12:08:03 CET

Witam

Juz prawie instaluje PLD na bezdyskowej maszynie, ale jest pewien problem.
Jak tworze obraz korzystajac z poldek --root /katalog/obraz/ to mi sie tam
instaluje kupe nieporzadanych rzeczy takich jak manuale, docs, locale (?) i
temu podobne.

Czy moge jakos instalowac paczki by mi sie te rzeczy nie instalowaly? Staram
sie jak najbardziej odchudzic PLD by mi w ramdysku jak najmniej miejsca
zajmowaly. Tutaj kazdy kilobajt jest wazny ;-)

Czy da sie tak zrobic? Czy trzeba by samemu przerabiac troszezke spece by
wywalalo te "zbedne" rzeczy ?

Dzieki
Pawel