Samba i konfiguracja portów

Rafal Piotrowski lolek007 w go2.pl
Sob, 11 Gru 2004, 16:57:22 CET

Dnia 11-12-2004, sob o godzinie 16:34 +0100, Zaren napisał:
> W jakie sposób skonfigurować porty w sambie??
>
> Niestety nie mogę dojść z firewallem i sabmą do porozumienia,
> udostępniam tylko pliki.

Ja mam takie regułki dla iptables i działa:

-A INPUT -p udp -m udp --sport 137 -j ACCEPT
-A INPUT -p udp -m udp --dport 137:138 -j ACCEPT
-A INPUT -p tcp -m mport --dports 139,445 -j ACCEPT

PS. Sambe stoi u mnie po to abym mógł udostępniać pliki innym ludziom z
sieci lokalnej (bo oni niestety w większości używają tego innego
systemu).

Rafał "Lolek" Piotrowski