Dual Intel® XeonTM processors with EM64T support

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Sob, 11 Gru 2004, 21:22:22 CET

Dnia 11-12-2004, sob o godzinie 16:44 +0100, Radosław Kintzi napisał(a):
> Szukam niedrogiego, wydajnego serwera pod bazy danych/serwery aplikacji.
> Rozpatruję taki zakup:
>
> http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/pedge_sc1425?c=pl&l=pl&s=bsd&~tab=specstab#tabtop
>
> Chciałbym się dowiedzieć, co myślicie o takim sprzęcie. Przede
> wszystkim, czy będzie można na tym zainstalować i używać
> PLD w pełni wykorzystując możliwości jakie takie procki oferują?
> Przyznam szczerze, że o sprzęcie mam blade pojęcie, dlatego proszę o
> możliwie pełne odpowiedzi.

Chmmm, ma być do szafy i 1U? Jak nie to można coś lepszego
wykombinować :) A wracając do merytorycznych uwag, mam podobną platformę
u siebie od sierpnia (różnica taka, że to oryginalny intel), we wrześniu
nawet odpaliłem na tym PLD w wersji 64bit i działało normalnie, teraz
biega na 32bit i nic nie robi, albo czasem jako dodatkowy builder
(distcc). Jak chcesz mieszać z bazami danych to pewnie obudowa 1U nie
wystarczy, chyba, że się zmieścisz na 2 dyskach (intelowskie mają
miejsce na 3 dyski, są jeszcze chyba chenbro na 4 dyski), warto porobić
testy z trybem 64bit, postgres czy inne bazodanowe rzeczy mogą (ale nie
muszą) dostać porządny speedup.

Pozdrawiam

	Artur