Nasza strona WWW

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Sob, 11 Gru 2004, 22:34:38 CET

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 12/11/2004 08:59 PM:
> Witam,
> Dzisiejszy dzień przyniósł nam dwa wydarzenia - pierwszy to "dyskusja"
> na temat kształtu PLD (zainteresowani wiedzą czym się ta dyskusja
> skończyła), a drugie wydarzenie (jako następstwo pierwszego) to
> wyłączenie przez Sergiusza naszej strony WWW - w tej chwili
> wyświetlana jest nasza strona z dokumentacją.

Brzmi to groznie. Mam nadzieje, ze nie mamy do czynienia z sytuacja a'la
sprawa z Kloczkiem.

> W związku z tym, że pewnie nie znajdzie się nikt, kto chciałby
> utrzymywać u siebie strony Zope/Plone, chciałbym abyście wypowiedzieli
> się na temat nowej strony - w jakiej technologii i gdzie miałaby się
> znajdować?

Nie znam sie, ale przychodzi mi do glowy PHP. Najlepiej zeby znajdowala sie
na jakims super szybkim serwerze, bez awaryjnym i oczywiscie bez reklam;).
Moze przy okazji przeprojektowac wyglad strony. Jezeli bedzie
zainteresowanie to moge sprobowac zrobic cos przejrzystego i milego dla oka.

Ps. A skoro jestesmy przy stronach, to zapraszam na www.pld-look.wla.pl -
przybyla ostatnio tapetka i wersje RPM poprzednich rzeczy (np. splasha dla
KDE).

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org