Nasza strona WWW

Adam Nowotny domelu w domelu.net
Nie, 12 Gru 2004, 06:54:43 CET

Dnia sobota 11 grudzień 2004 20:59, Marek Ciesielski napisał:

> Dzisiejszy dzień przyniósł nam dwa wydarzenia - pierwszy to "dyskusja"
> na temat kształtu PLD (zainteresowani wiedzą czym się ta dyskusja
> skończyła), a drugie wydarzenie (jako następstwo pierwszego) to
> wyłączenie przez Sergiusza naszej strony WWW - w tej chwili
> wyświetlana jest nasza strona z dokumentacją.
>
> W związku z tym, że pewnie nie znajdzie się nikt, kto chciałby
> utrzymywać u siebie strony Zope/Plone, chciałbym abyście wypowiedzieli
> się na temat nowej strony - w jakiej technologii i gdzie miałaby się
> znajdować?

Jesli chodzi o technologie, to jestem za XHTML-em (kod jest czytelny, jesli
komus bedzie sprawial klopot, to w odpowiednim pliku beda opisane podstawowe
tagi) i otemplejtowaniem tego w PHP (adamg zadeklarowal sie, ze postara sie
pomoc).

Wygladem zajmuje sie znajomy webmaster/grafik i jako, ze robi to dla
przyjemnosci i z motywacja `wpisu do portfolio`, nie nalezy oczekiwac
deadline’u; jak tylko bede cos posiadal, commitne do svn - modul www.

--
domelu