Dual IntelŽ XeonTM processors with EM64T support

Radosław Kintzi rakin w pop.e-wro.pl
Nie, 12 Gru 2004, 09:56:09 CET

Artur Flinta napisał:

>Chmmm, ma być do szafy i 1U? Jak nie to można coś lepszego
>wykombinować :) A wracając do merytorycznych uwag, mam podobną platformę
>u siebie od sierpnia (różnica taka, że to oryginalny intel), we wrześniu
>nawet odpaliłem na tym PLD w wersji 64bit i działało normalnie, teraz
>biega na 32bit i nic nie robi, albo czasem jako dodatkowy builder
>(distcc).

Jak się nazywa ten 64bitowy port PLD? Chętnie wypróbuję. Tak na prawdę o
to właśnie pytałem. Czy w PLD jest wsparcie dla takich procków.

>Jak chcesz mieszać z bazami danych to pewnie obudowa 1U nie
>wystarczy, chyba, że się zmieścisz na 2 dyskach (intelowskie mają
>miejsce na 3 dyski, są jeszcze chyba chenbro na 4 dyski), warto porobić
>testy z trybem 64bit, postgres czy inne bazodanowe rzeczy mogą (ale nie
>muszą) dostać porządny speedup.

Nie musi być 1U. Tak na prawdę nie ja dobieram sprzęt. Ja tylko będę
musiał na tym stworzyć działający system i to w dość krótkim czasie,
dlatego wolałbym nie mieć problemów z brakiem dobrego systemu. Jeśli
chodzi o ten serwer to napisali, że działa na Red Hat, więc nie powinno
być problemów ze sterownikami. Co do dysków, to prawdopodobnie będzie
jakaś matryca RAID na SATA. Jeszcze dokładnie nie wiem. Na pewno wrócę
do tego tematu na liście. Dzięki za odpowiedź.

Pozdr,
Radek Kintzi