Dual IntelŽ XeonTM processors with EM64T support

The Undefined undefine w aramin.net
Nie, 12 Gru 2004, 10:10:11 CET

On Sun, Dec 12, 2004 at 09:56:09AM +0100, Radosław Kintzi wrote:

> Jak się nazywa ten 64bitowy port PLD? Chętnie wypróbuję. Tak na prawdę o
> to właśnie pytałem. Czy w PLD jest wsparcie dla takich procków.
amd64 ;)

> Nie musi być 1U. Tak na prawdę nie ja dobieram sprzęt. Ja tylko będę
> musiał na tym stworzyć działający system i to w dość krótkim czasie,
nie wiem co tam bedziesz potrzebowac, ale jak na razie amd64 ma kilka
rzeczy "problemowych" ktore na nim po prostu nie dzialaja...
No, ale to zalezy od aplikacji ktore bedziesz tam ustawiac :)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała