Dual IntelŽ XeonTM processors with EM64T support

Radosław Kintzi rakin w pop.e-wro.pl
Nie, 12 Gru 2004, 11:26:16 CET

The Undefined napisał(a):

>nie wiem co tam bedziesz potrzebowac, ale jak na razie amd64 ma kilka
>rzeczy "problemowych" ktore na nim po prostu nie dzialaja...
>No, ale to zalezy od aplikacji ktore bedziesz tam ustawiac :)

Chciałbym działającego Apache-2, Postgresa, Pythona, libxml2, libxslt,
librdf.

Przy okazji chciałbym przeczytać Wasze opinie na temat serwerów
aplikacji napisanych w Pythonie. Sam wiem o dwóch: Zope i WebWare
(http://www.webwareforpython.org/). Pierwszego nie używałem, przy pomocy
drugiego można naprawdę szybko napisać ciekawą sieciową aplikację. Może
znacie inne podobne rozwiązania?

I jeszcze jedno pytanie OT (chociaż może nie powinienem): Python czy
Java? Osobiście wolałbym Pythona do zrobienia tej aplikacji (system do
monitorowania sprzedaży - wolałbym bez potrzeby nie rozpisywać się o
konkretach), ale chętnie wysłucham Waszych opinii na temat np.
wydajności, bezpieczeństwa, itp.

Pozdrawiam,
Radek Kintzi