dziwne logi - "secure"

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Nie, 12 Gru 2004, 13:56:20 CET

Dnia 08-12-2004, śro o godzinie 13:47 +0100, Jacek Osiecki napisał(a):

> Ja zaś, gdy po jednym wieczorze logcheck przysłał mi maila z kilkoma
> tysiącami linii tego typu - wkurzyłem się i przerzuciłem ssh na inny
> port... Teraz jest święty spokój :)

to jest najlepsze wyjście chyba u mnie od dawna spokój jak przeniosłem
ssh gdzie indziej, problem tylko w tym ze niektórzy ISP (lokalni) mają
niejakie kłopoty z ustawieniem odpowiedniej minimalnej przepustowości na
portach wysokich i co ważne stałego połączenia :/
(u mnie przez ostatni rok zrywało połączenia co chwile albo czekałem
minute i dłuzej na pojawienie sie efektu nacisniecia klawisza, lub
zrywało sesje )

--
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl
e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl