Dual IntelŽ XeonTM processors with EM64T support

Krzysztof Królikowski krzysiek w pkn.pl
Nie, 12 Gru 2004, 14:08:06 CET

Dnia 12-12-2004, nie o godzinie 13:32 +0100, Radosław Kintzi napisał(a):
> Powiedz mi, czy w tym szprzęcie jest standardowo kontroler SCSI, do
> kórego mógłbym podłączyć macierz RAID (np. Simbolo 3168SA:
> http://www.veracomp.pl/nowa/main.php?pg=19&pr_acro=PRO-SB-3168SA%2BBAHB&product_menu=parameters&PHPSESSID=b148a34241e8804a20a05fdaf8f6e52f)

na to pytanie odpowiem Ci jutro. W sprzęcie który mam jest kontroller
raidowy PERC 4e/Di, jednak nie pamiętam czy jego interfejs zewn. byłby
pasował do tej macierzy a już zupełnie nie mam pojęcia czy potrafiłby ją
obsłużyć ;)
U mnie kilka serwerów jest podłączonych do macierzy, ale interfejsem
Fiber Channel specjalnymi kartami...

> Na:
> http://commerce.euro.dell.com/dellstore/config/frameset.asp?c=602&n=339&b=53697&m=pln&l=pl&s=plbsd&store=plbsd&sbc=plbsdpedge&v=d
> jest coś o zintegrowanym kontrolerze SCSI, ale nie wiem czy dobrze ich
> rozumiem. Czy to z tym zintegrowanym kontrolerem miałeś problem?
tak. Jeżeli chodzi o Ac to jakoś kernel-2.4.27 z maina poprawnie
obsługuje kontroler  w Power Edge 2850.
>  Czy
> dalej używasz 2.4.27?
tak.

>  Czy Adaptec 39160  U160/M ma dobre stery
> (szczególnie w 2.6.x)?
nie wiem. Nie posiadam nigdzie takiego kontrolera.

> Czy masz w swoim napęd taśmowy (np. proponowany
> przez Della PV100T DAT72 (DDS5) 36/72GB SCSI internal TBU)?

nie. w 2850 niestety nie ma.
Mam takie coś jak PowerVault 120T  (o ile dobrze pamiętam model...) to
jest to rakowa maszynka streamerowa ze zmieniarką na 8 tasiemek LTO2.
Pojemność takiej tasiemi to 200/400GB. Fajna rzecz. Nie miałem okazji
się nią jeszcze pobawić pod linuksem.
Mamy też w pracy Power Vaulty 6600 oraz 2600 oba mają wewnętrzne
streamery. Oba pracują pod kotrolą systemu Windows 2003 więc tez nie
mogę się wypowiedzieć na temat współpracy ich streamerów pod linuksem...

--
Krzysztof Królikowski <krolik (at) pld-linux (dot) org>
PLD Linux Documentation Team