Nasza strona WWW

niewod@kicia.ch.pwr.wroc.pl niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl
Nie, 12 Gru 2004, 15:58:31 CET

On Sun, 12 Dec 2004, Michal 'lipek' Lipka wrote:

> [ciach]
>
> popieram
> wstawiać mogliby tylko zarejestrowani użytkownicy.a jakby coś było nie
> halo to zawsze można komentarz wykasować. ale nie sądzę żeby ktoś był na
> tyle głupi żeby zamieszczać jakieś pierdoły
> pozdrawiam
> lipek

To może jakąs wikipedię? Taka forma chyba odpowiada sposobowi w jaki
większość deweloperów wyobraża sobie rozwój PLD. Oczywiście wiki może
istanieś obok oficjalnej dokumentacji.
--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN          WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php