Dual IntelŽ XeonTM processors with EM64T support

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 12 Gru 2004, 16:51:14 CET

Dnia 12-12-2004, nie o godzinie 13:32 +0100, Radosław Kintzi napisał(a):
> Na:
> http://commerce.euro.dell.com/dellstore/config/frameset.asp?c=602&n=339&b=53697&m=pln&l=pl&s=plbsd&store=plbsd&sbc=plbsdpedge&v=d
> jest coś o zintegrowanym kontrolerze SCSI, ale nie wiem czy dobrze ich
> rozumiem. Czy to z tym zintegrowanym kontrolerem miałeś problem? Czy
> dalej używasz 2.4.27? Czy Adaptec 39160  U160/M ma dobre stery
> (szczególnie w 2.6.x)? Czy masz w swoim napęd taśmowy (np. proponowany
> przez Della PV100T DAT72 (DDS5) 36/72GB SCSI internal TBU)?

Mam płytę Intel SE7520JR2 w wersji SCSI, i ona też ma dwukanałowy
kontroler SCSI, jeden kanał wychodzi na zewnątrz, drugi siedzi w środku.
Fajna rzecz, szczególnie jak ma obudowę 1U i zewnętrzną macierz :)
Oczywiście wtedy jest problem z wsadzeniem streamera LTO2, ale da się to
ominąć dając obudowę 5U :)

Artur