ssh - wyłączenie możliwości logowania użytkowników

The Undefined undefine w aramin.net
Nie, 12 Gru 2004, 18:19:14 CET

On Sun, Dec 12, 2004 at 06:14:13PM +0100, Zaren wrote:
> A mógłbym prosić o jakieś dokładniejsze informacje..
> Niestety jestem początkującym użytkownikiem
> Próbowałem edytować ten plik ale... nie wygląda przyjaźnie do edycji...
sprawdz czy w /etc/shells masz wpis np
/bin/true
jezeli nie, to taki dopisz
nastepnie robisz
usermod -s /bin/true userek

gdzie userek to nazwa konta ktore nie ma miec shella ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała