adsl-start nie startuje z rc.local :(

Paweł Nawrocki m0nster w o2.pl
Nie, 12 Gru 2004, 22:33:15 CET

W Twoim liście datowanym 12 grudnia 2004 (21:57:21) można przeczytać:

> To dziwne. Ja wprawdzie nie mam neostrady, ale adsl startuje mi już w
> init.d/network i bez problemów.

takie rozwiazanie bardzo by mnie satysfakcjonowalo.

> Fakt narzeźbiłem się, żeby np. ograniczyć liczbę prób połączenia (ale
> więcej niż raz), ale np. ntp potrzebuje połączenia jeszcze przed rc.local.
> Sprawdź, co ci się uruchamia pomiędzy rc.local, a zalogowaniem.

rc.local jest ostatnie
do niego wpisalem ggrelay (zeby startowalo po polaczeniu)
rc.firewall rc.htb rc.ipudate
tylko to

> Może jakieś modprobe potrzebne wcześniej. To nie jest jakieś eagle? -
> Nie wiem jak to działa, ale klasyczne pppoe działa mi tak jak napisałem.

to nie jest zadne eagle. modem jest podlaczony przez rj45

pn