adsl-start nie startuje z rc.local :(

Nie, 12 Gru 2004, 22:40:16 CET

Paweł Nawrocki napisał(a):

>W Twoim liście datowanym 12 grudnia 2004 (21:57:21) można przeczytać:

>takie rozwiazanie bardzo by mnie satysfakcjonowalo.

>rc.local jest ostatnie
>do niego wpisalem ggrelay (zeby startowalo po polaczeniu)
>

>rc.firewall rc.htb rc.ipudate

A w którymś z tych trzech, nie ma ładowania jakichś modułów?
A wywal (przesuń gdzieś) całe rc.local i sprawdź, czy ci się odpali adsl.
No i jeszcze pytanie o logi - nic w nich nie ma.
Nie masz w /var/log/ppp nic ciekawego?
Co startuje w sesji?
Rozumiem, że "po zalogowaniu" znaczy "po zalogowaniu" jako root?

>tylko to

Może wystarczy? :)

--
WK