Nasza strona WWW

Dawid Per dape w vp.pl
Pon, 13 Gru 2004, 15:19:52 CET

qwiat w o2.pl napisal dnia  2004-12-13 14:43:

>więc nie pozostaje
>mi nic innego jak zaprosic cie do prac nad dokumentacją, każda para
>rąk jest mile widziana.
>
>Paweł Kwiatkowski

 Wiec moze pokrotce opisze jak ja bym to widzial od strony systemowej:

Do kazdego artykulu (manuala, howto czy jak to sobie nazwiemy) mozna
dodac komentarz lub pytanie. Juz wyjasniam czemu osobno:
Komentarz - to cos w rodzaju tego co mozna spotkac na php.net -> inne
sposoby instalacji lub zastosowania, jakies porady. Pytania  to wiadomo.

Artykul moglby dodac kazdy,  jednak  poza  tymi dodanymi przez pewna
okreslona grupe uzytkownikow, byly by one moderowane ( nie ukazaly by
sie do czasu akceptacji). Oczywiscie kazdy dodajacy mialby mozliwosc
edycji swojego artykulu (a moderatorzy wszystkich).

Do kazdego artykulu mozna by takze dodawac pliki (np. zmodyfikowane
pliki konfiguracyjne zbyt dlugie aby je wklejac).

Komentarze, pytania oraz odpowiedzi do nich moglby dodawac kazdy (tutaj
zastanawiam sie nad mozliwoscia edycji dla userow - napewno instnialaby
dla moderatorow).

Tak to przedstawia sie w wielkim skrocie.

Wiem, ze funkcje FAQ (czyli opisanych przezemnie pytan i odpowiedz)
pelni lista pld-users i napewno nie chcialbym odbierac jej tej funkcji,
jednak dodanie tej opcji  spowodowalo by, iz wszystkie napisane o PLD
teksty mozna by znalezc w jednym miejscu.

Oczywiscie jak juz wyzej sie zaoferowalem - jestem gotowy napisac taki
(lub zgodny z ustalonymi wymaganiami) system, a takze jesli zaszlaby
taka potrzeba hostowac go.
Prosilbym wszystkich o opinie i komentarze do tekstu powyzej, moze ktos
ma jeszcze jakies propozycje lub cos wydaje mu sie niepotrzebne ??

pozdrawiam
Dawid Per

--
gg: 996994