Brak ... no wlasnie, czego?

havner havner w smtp.kamp.pl
Pon, 13 Gru 2004, 15:38:32 CET

On Mon, Dec 13, 2004 at 02:27:34PM +0100, Grzegorz Konopko wrote:

> Ale sprawdzilem i 0.9.9-1 dziala poprawnie (tylko nie ma polskich czionek w
> menu). czy naprawde potrzebujemy tych snapów? Mi tez fluxbox tak się
> zachowuje.

Gadalem z tworcami fluxboxa, opcja obslugi fontow X prawdopodobnie
zniknie z niego w ogole, tak samo jak zniknela z WindowMaker'a. Czy
potrezebujemy snapow? Robia sporo bugfixow (z tym im nie wyszlo, ale to
kwestia usuniecia tej opcji, od biedy moge sam patcha zrobic, zeby
wymuszac xft).

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org