Nasza strona WWW

Łukasz Gandecki gozda w pstryk.net
Pon, 13 Gru 2004, 15:44:23 CET

Dnia poniedziałek, 13 grudnia 2004 15:19, Dawid Per napisał:

> Tak to przedstawia sie w wielkim skrocie.

Popieram taki pomysł.

> Oczywiscie jak juz wyzej sie zaoferowalem - jestem gotowy napisac taki
> (lub zgodny z ustalonymi wymaganiami) system, a takze jesli zaszlaby
> taka potrzeba hostowac go.
> Prosilbym wszystkich o opinie i komentarze do tekstu powyzej, moze ktos
> ma jeszcze jakies propozycje lub cos wydaje mu sie niepotrzebne ??

To świetnie, zapraszam na pld-doc w pld-linux.org i zachęcam do ponownego
wysłania tego listu właśnie tam. Nie ma tam zbyt dużego ruchu więc każda
propozycja pownna być poważnie przedyskutowana. :)

--
Pozdrawiam,             | http://pstryk.net
Łukasz Gandecki 'gozda' | GURU/LLUG