aMule, epiphany...

Piotr Grymkowski carnage2 w go2.pl
Pon, 13 Gru 2004, 16:30:22 CET

Witam
Mam dwie sprawy:
1) aMule-1.2.6-2 wsumie działa spoko tylko wogole się nie wyświetla
pasek postępu downloadu pliku oraz zniknął gdzieś przycisk "ustawienia"
Ściągnąłem aMule z ac-test wersja 2* tylko że zaraz po uruchamianiu się
wykrzaczał. Nie wiecie co może być nie tak?? Ew. czy jest coś innego pod
X??
2)Gdzieś zniknęło epiphany próbuje ściągnąć (w indexach ostatnich poldka
jest) ale na serwerze już nie ma... Ew. szukam jakiejś małej
przeglądarki www co by szybko chodziła pod X (gdyż moje 64mb ramu
wysiada nawet przy firefoxie)