Brak ... no wlasnie, czego?

Grzegorz Konopko kolodko1 w o2.pl
Pon, 13 Gru 2004, 17:35:19 CET

Dnia poniedziałek, 13 grudnia 2004 15:50, havner napisał:

> Jakie czcionki? Jak sie nie nadaje? Przepraszam, ale czy rozumiesz o czym
> ja pisze?

Wlasnie ze nie rozumialem na poczatku. Mi chodzilo o to ze instaluje najnowsze
fluxbox z AC, uruchamiam i nie mam czcionek wiec do uzytku to sie nie nadaje.
Nie znam sie na fluxbox wiec nie wiedziałem o co tam chodzi. Motyw jest taki
że po instalacji, bez jakiejkolwiek recznej konfiguracji w konfigach to
poprostu nie działa.

> session.screen0.antialias:      true
>
> dodaj to do ~/.fluxbox/init
Oki. to działa.

> I bedzie ok. Jesli podasz czcionke skalowalna, (adobe, ttf) bedzie
> antialiasing, podasz bitmapowa (helvetica) nie bedzie. (w domyslnej
> konfiguracji PLD, bo za pomoca fonfconfig - fonts.conf mozna to
> zmieniac). Nazwa tej opcji jest mylaca, gdyz ona nie wlacza
> antialiasingu, tylko przelacza sposob renderowania czcionek z X na
> Xft/fontconfig.
Jasne.

BTW: Naprawde ładnie wygląda to nasze menu.
Tak przy okazji to czy da się we fluxbox zapisywać stan sesji podobnie jak w
kde?