[OT] Ikon zawiadomienia - ładne kwiatki.

Wto, 14 Gru 2004, 01:09:31 CET

Uaktualniłem wczoraj m.in. mail notifikation.
Programik działa jak działał (i dobrze).
Pojawiło się za to ze spolszczonym interfejsem.
Pan tłumacz nie jest z PLD związany (chyba), ale kilku tu zdaje się
AUTORÓW zagląda.
Dedykuję im, a innym polecam (trzeba mieć oczywiście gnome-panel z
przyległościami) lekturę.
Co opcja, to perełka - fortunki siadają.
Pozdrawiam

P.S. A może to u mnie jakieś "szkodliwe oprogramowanie" się zalęgło?
O błędach ortograficznych wspominam na końcu.
Nieśmiały postulat do developerów - Panowie - podłatajcie to i wypuście
np. bez polskiego locale, bo od tego zęby bolą.
Ten kolo robi sobie jaja (nazwicho i namiary pod guzikiem: Zasługi!!!).
--
WK