[AC} useradd i użytkownik z kropką w środku

Marcin Sztolcman msztolcman w post.pl
Wto, 14 Gru 2004, 01:44:31 CET

Jacek Rzęsista wrote:

> Hmm u mnie po ręcznym wklepaniu do passwd i shadow, passwd daje:
> passwd: Authentication service cannot retrieve authentication info.

khm... dziwne. bylem do tej pory przekonany ze dziala bez problemow -
prawie wszyscy moi userzy maja kropki w nazwach i nie bylo problemu.
moze rzadko zmieniaja hasla i nic nikt nie zglaszal.. ;)
albo cos sie niedawno przy upgradzie ktoryms zmienilo. tak czy inaczej -
na ta chwile przyznaje sie do tego, ze nieswiadomie sklamalem ;)

	MySZ

--
Marcin ``MySZ`` Sztolcman :: mailto:http://urzeina.net/email