Czy z Linuxa można zrobić serwer aplikacji?

Zbigniew Kosowski kosowskz w wp.pl
Wto, 14 Gru 2004, 15:54:54 CET

Dokładnie tak jak w tytule. Mam pewien program zabezpieczony kodami generowanymi na podstawie Numerów seryjnych komputera i mam pewien problem z przeniesieniem go na Linuxa. Czy Samba + Wine = Win NT ?
Jak to zrobić?
Sambę już poznałem. Z Wine mam pewne problemy. Wystarczy mi ogólna odpowiedź ale osoby która się w coś takiego bawiła.

Pozdrawiam
Zbigniew

Shrek 2 - za duży żeby go nie zobaczyć! Na DVD i Wideo
już w sklepach! Zobacz naśmieszniejszą komedię wszech czasów!
http://klik.wp.pl/?adr=www.shrek2.wp.pl&sid=285