ratowanie systemu (brak urządzeń)

MarcinR mr21 w o2.pl
Wto, 14 Gru 2004, 20:43:58 CET

Witam

    Mam mały ;] problem z systemem. Otóż zainstalowałem sobie MAKEDEV,
potem  devfs co spowodowało odinstalowanie MAKEDEV i jeszcze czegoś,
potem znów próbowałem zainstalować MAKEDEV ale się nie dało bo był jakiś
błąd. Po tym wszystkim, czego szczegółowo nie pamiętam, okazało się że w
systemie nie mam żadnych urządzeń (/dev jest prawie
pusty, są tylko: cdrom (miga), console, initctl, log, null i  tty1). Po
chwili system zupełnie padł i nie chce się uruchomić.
Czy da się go jakoś uratować czy trzeba wszystko instalować od nowa?
(Mam dostęp do partycji spod Slacka albo drugiego PLD)

Pozdr.
MarcinR