pliki mswmm

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Wto, 14 Gru 2004, 20:41:27 CET

Hej
Rodzice przywieźli z niemiec od mojej siostrzenicy płytkę ze zdjęciami,
ale że dziewczę wychowane na windowsie więc zrobiła to w plikach o
rozszerzeniu mswmm, a potem się dziwiła, że na dvd tego się nie da
zobaczyć. Już się doszukałem, że to pliki windows movie maker.
Czy ktoś wie może czy i jak to obejrzeć pod linuksem???
Na google na razie znalazłem porady typu "można plik zapisać w innym
formacie w movie makerze" a to raczej mnie nie urządza, a wine nie dało
rady uruchomić tego programu.
--
Pozdrawiam                 |  Mam na zbyciu kilka
Krystian T                 |  modemów HDSL Telindus + V35
                           |     + program do zarządzania
  "errare humanum est..."  |     + instrukcja