[AC] apache 2.0 - problem z wyświetleniem katalogu w wirtualce

Jacek Rzęsista jasio w jcentrum.net
Wto, 14 Gru 2004, 22:54:03 CET

Zainstalowane mam:
apache-mod_auth-2.0.52-10
apache-mod_watch-4.03-4
apache-mod_ssl-2.0.52-10
apache-apxs-2.0.52-10
apache-index-2.0.52-10
apache-mod_dir-2.0.52-10
apache-2.0.52-10
apache-mod_vhost_alias-2.0.52-10

Konfiguracja virtualki:
Redirect /~jacek/ http://jacek.moj.serwer.pl/
Redirect /~jacek http://jacek.moj.serwer.pl/
<VirtualHost *>
 ServerName jacek.moj.serwer.pl
 DocumentRoot /home/moj_katalog/
</VirtualHost>

W katalogu nie ma ani index.html ani żadnego inengo indexu. Chcę po prostu
zobaczyć jego zawartość. Gdy w przeglądarce wibję adres:
http://jacek.moj.serwer.pl
To dostaję:
Object not found!
 The requested URL was not found on this server. If you entered the URL
manually please check your spelling and try again.
If you think this is a server error, please contact the webmaster.
Error 404
jacek.moj.serwer.pl
 Apache/2.0.52 (Unix) mod_ssl/2.0.52 OpenSSL/0.9.7e PHP/4.3.9 mod_watch/4.3

w /var/log/httpd/error.log mam:
[error] [client xx.xx.xx.xx] Attempt to serve directory: /home/moj_katalog/
Dla uściślenia: prawa do odczytu/wykonywania są dla wszystkich na ten katalog,
jeżeli umieszczę w nim plik index.html - wtedy jest ok - jest on wyświetlany.
Dodatkowo w httpd.conf mam:
<Directory /home/*>
 Options FollowSymLinks Indexes ExecCGI
 AllowOverride AuthConfig Limit
</Directory>

<Directory />
 Options FollowSymLinks Indexes ExecCGI
 AllowOverride AuthConfig Limit
</Directory>

Jak tu zrobić, żeby apacz wyświetlił mi zawarość katalogu ??? W-g tej
konfiguracji apacz 1.3 wyświetlał ....
--
Jacek Rzęsista
GG 61213