X11 a terminale do xów.

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Śro, 15 Gru 2004, 08:20:07 CET

On Tue, Dec 14, 2004 at 07:14:41PM +0100, havner wrote:
> Nadal sie nie rozumiemy, nie mialem zamiaru sledzic o co chodzi tylko
> wyjasnic kwestie fontow Xft co zreszta uczynilem.
I nigdy nie zrozumiemy. Nie czytasz ze zrozumieniem.
Mało mnie obchodzi "kwestie fontow Xft", obchodzi mnie to
że terminal X oparty o X11 się "pier***" (odłancza od font serwera)
i to że nie umiem znaleść DLACZEGO, a stare rozwiązanie działa
(pld ra + XFree).

Z mojej strony eot.
michał abramowicz
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba